„Baltic Valuation“ - „AS Partners“ partneris, nepriklausoma, pirmoji įmonė Baltijos šalyse, kuriai suteiktas „Regulated by RICS“ statusas.
Projekto įgyvendinimas prasidėjo nuo „Baltic Valuation“ logotipo kūrimo. Klientui sukurtas lakoniškas, aiškus didžiųjų raidžių logotipas, išsiskiriantis savo šrifto kampuotumu. Naudotos dvi kontrastuojančios spalvos, šis minimalistinis sprendimas suteikia aiškumo, tarsi atskiria ir pabrėžia kiekvieno žodžio reikšmę. Kuriant naująjį logotipą, buvo derinamasi prie jau esamo „AS Partners“, pagrindinio partnerio, logotipo.
Projekto antrame etape sukurta moderni, patikima bei profesionali svetainė - https://www.balticvaluation.lt/
Funkcionalumas. Įgyvendintas svetainės reprezentacinis funkcionalumas - pristatyta įmonė, pažymint ir išskiriant jos privalumus bei stipriąsias puses, panaudoti veiksmo mygtukai (ang. "call-to-action"), skatinantys kreiptis į paslaugos teikėją. Konkreti ir aiški svetainės struktūra leidžia patogiai ir intuityviai naviguoti. Kiekviena teikiama paslauga yra išskirta naujame puslapyje, pateikiant jos aprašymą bei dar kartą raginant ir skatinant svetainės lankytoją kreiptis į paslaugos teikėją.
Atliktas svetainės vidinis SEO (ang. seerch engine optimization), sukurta Google Analytics ir Google Search Console paskyros.
Dizainas. Norint pabrėžti įmonės profesionalumą ir sukauptą patirtį, pasirinktas dalykiškas, profesionalus stilius. Buvo siekiama vizualinių elementų pagalba sukurti dinamišką, įtraukiančią svetainę. Baltas svetainės fonas leidžia akcentuoti veiksmo mygtukus, aiškiai pateikti reikiamą informaciją.